digital signageAz Alma Gyógyszertárak nem csak a szakma legkiválóbbjait igyekszik egy hálózatba tömöríteni hanem egy szemléletet is magába foglal. Ezt a szemléletet talán a folyamatos újítani akarás írja körül a legjobban, a minőségre és szakmaiságra való törekvés mellett.

Fejlesztéseinkkel mindennap azon dolgozunk, hogy kényelmesebbé és jobbá tegyük az Alma Gyógyszertárakat. Ezért valósítottuk meg már most 100 franchise partnerünknél egy merőben új és egyedi kommunikációs felületet, az ún. Digital Signage-ot.

A kifejezés talán legpontosabb megfelelője a „digitális tartalomszolgáltató rendszer”. Az ún. Out Of Home Advertising (az ember otthonán kívüli reklámozás) kategóriába tartozó, a legdinamikusabban fejlődő hirdetési felület.*

Büszkeséggel tölt el bennünket, hogy ezek az innovatív, digitális megjelenítő eszközök, a hazai patikai piacon elsőként jelentek meg az Alma Gyógyszertárakban.

Az új, digitális felületek kifejezetten arra lettek tervezve, hogy gyártó partnereink üzenetei gyorsan, kényelmesen és látványosan jussanak el a fogyasztókhoz, miközben érdekes és szórakoztató tartalmak is kommunikálhatóak általa.

Az újításnak köszönhetően a vásárlóink helyben, a patikában értesülhetnek legújabb ajánlatainkról, szolgáltatásainkról és mindarról ami akkor és ott éppen fontos és informatív a számukra.

Bízzunk benne hogy az ilyen és ehhez hasonló fejlesztéseink hozzájárulnak ahhoz a minőséghez és szakmaisághoz, ami minden Alma Gyógyszertárban a vásárlóink elégedettségét hivatott szolgálni!

* https://hu.wikipedia.org/wiki/Digital_signage



 

Az oldalon történő látogatása során cookie-kat ("sütiket") használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk ADATVÉDELMI NYILATKOZAT.

Elfogadom a cookie szabályzatot az oldalon