Espumisan MAX kiszerelés helyesbítés

Tespumisan-alma-optisztelt Vásárlóink!

Ezúton szeretnénk önöket tájékoztatni, hogy a 2017. április 01. és 2017 április 30. között érvényben lévő akciós katalógusunk 11. oldalán szereplő, a Espumisan MAX lágy kapszula kiszerelése tévesen került feltüntetésre.

A helyes kiszerelés a termékfotón is látható 20db-os verzió. A téves megjelenítésért szíves elnézésüket kérjük.

Espumisan MAX lágy kapszula 20x Orvostechnikai eszköz

A kockázatokról olvassa el a használati útmutató, vagy kérdezze meg kezelőorvosát!

Evekkel tovabb elhet aki teniszezik 16 9Egy nemrég végzett vizsgálat során szakemberek a sport hatását térképezték fel az élettartamra vonatkozóan, és érdekes eredmények születtek.

A Sydney-i Egyetem kutatása szerint 50 százalékkal kisebb eséllyel halunk meg az elkövetkezendő 15 évben bármilyen okból, ha rendszeresen teniszezünk vagy tollaslabdázunk. Még inkább pozitívnak mondhatók a kilátások ezen sportok rendszeres gyakorlása esetén a szívbetegségekkel küzdők számára. Vizsgálatok során kiderült az is, hogy az úszás és az aerobic 30 százalékkal csökkenti a korai halál esélyét, míg a kerékpározás esetében ez az arány 15 százalékos. A kutatás során 80 ezer, 52 év körüli felnőtt adatait vizsgálták Skóciában több mint 30 éven át.

Amerikai kutatók szerint a szabadidős fizikai aktivitás testsúlytól függetlenül meghosszabbítja a várható élettartamot, még akkor is, ha viszonylag kis intenzitású mozgásról van szó. Ezt a szakemberek 650 ezer felnőttre vonatkozó adatok elemzésével állapították meg. Az amerikai Nemzeti Rákintézet kutatói úgy találták, hogy átlagosan 4,2 évvel tovább élhetnek azok, akik szabadidejük egy részét mozgással töltik. Az áttekintésben hat korábbi tanulmány adatait összegezték, amelyekbe 40 év feletti nőket és férfiakat vontak be. Az Egészségügyi Világszervezet ajánlása szerint hetente legalább 2,5 óra erőteljes gyaloglásra, vagy ennek megfelelő más fizikai aktivitásra lenne szüksége minden felnőttnek. Minden egyéb tényezőt figyelembe véve 3,4 évvel hosszabb a várható élettartamuk azoknak, akik eleget tesznek az ajánlásnak. Akik ennél kétszer több testmozgást végeznek szabadidejükben, azok átlagosan 4,2 évvel hosszabb életre számíthatnak. Még akkor is megmutatkozik a testmozgás előnye, ha enyhe fizikai aktivitásról van szó. Az ajánlott mozgási idő felével is 1,8 évvel hosszabbodott meg átlagosan a várható élettartam. A szakemberek szerint a mozgás fontosabb tényező a hosszú életben, mint a testsúly. A normál testsúlyú, keveset mozgó emberek átlagosan 3,1 évvel rövidebb élettartamra számíthatnak a kutatók szerint, mint a túlsúlyos, de aktív emberek.

Brit kutatók szerint a világ felnőtt lakosságának harmada fizikailag inaktív, a passzív életmód évente ötmillió ember életét követeli. Nagyjából minden harmadik, tizenöt évesnél idősebb egyén életvitele nem felel meg a fizikai aktivitásra vonatkozó jelenlegi ajánlásoknak. A kamaszok körében még aggasztóbb a helyzet, a 13-15 év közöttiek körében ötből négyen nem mozognak eleget. Azt tekintik fizikai inaktivitásnak, ha valaki nem végez hetente ötször 30 percnyi közepes intenzitású testmozgást, vagy hetente háromszor 20 perc nagy intenzitású testmozgást, esetleg ezek kombinációját. A szakemberek megállapították azt is, hogy az inaktivitás növekszik a korral, gyakoribb a nőknél, mint a férfiaknál, és a magasabb jövedelmű országokban a lakosság nagyobb hányadát érinti.

Egy másik tanulmány népességstatisztikákkal hasonlította össze a fizikai aktivitás szintjét és az egyes betegségek előfordulását, köztük a cukorbetegségét, a szívbetegségekét és a rákét. Az eredmény alapján a mozgáshiány 2008-ban több mint 5,3 millió ember halálát okozta az 57 millió halálesetből. A tanulmány állítása szerint az inaktivitás a dohányzásnak és az elhízásnak megfelelő nagyságú kockázati tényezőt jelent. Becslések alapján a mozgáshiány okozza a szív- és érrendszeri betegségek 6 százalékát, a 2-es típusú cukorbetegség 7 százalékát, valamint a mellrák és a vastagbélrák 10 százalékát. Ha a mostanihoz képest 10 százalékkal kevesebben lennének inaktívak, akkor az becslések szerint évente félmillióval kevesebb halálesetet jelenthetne világszerte. Az emberi testnek ugyanis mozgásra van szüksége ahhoz, hogy a csontok, az izmok, a szív és más szervek megfelelően működjenek. A szakemberek azt hangsúlyozzák, hogy miközben az emberek egyre több időt töltenek el számítógép előtt, televíziót nézve vagy autóban ülve, egyre kevesebb időt szánnak gyaloglásra, futásra vagy kerékpározásra.

Amerikai kutatók szerint két évvel meghosszabbíthatnák életüket a felnőttek, ha naponta három órával kevesebbet ülnének. Csupán az, ha a napi tévézést két óra alá szorítanák, 1,4 évvel hosszabbítaná meg életüket. Egy nemrégiben elkészült tanulmány szerint az amerikai felnőttek átlagosan napi 7,7 órát töltenek fizikai aktivitás nélkül. Az ülő életmód nemcsak a mozgásszervekre veszélyes, hanem a belső szervekre is káros hatással van. A sok ülve töltött idő miatt kialakulhat agyvérzés, szívinfarktus, szívnagyobbodás és vesebetegség is. A mozgásszegény életmód 26 százalékkal növeli a metabolikus szindróma esélyét, amelynek jellemzői a magas vércukor- és koleszterinszint, a magas vérnyomás, valamint a szív- és érrendszeri betegségek. Előfordulhat májbetegség, májzsugor és májrák is. A rendszeres mozgásra a helyes bélműködéshez is szükség van. Az ülő életmód ezért komoly emésztési problémákat is okozhat. Ezeken kívül pedig a mozgáshiány a daganatos megbetegedések kialakulásának a kockázatát is növeli.

Írta: Kármán Nikola



 

Az oldalon történő látogatása során cookie-kat ("sütiket") használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk ADATVÉDELMI NYILATKOZAT.

Elfogadom a cookie szabályzatot az oldalon