cukorbetegség

2015-05-18 07:27:44
Jelige: "harmatos"
Kedves Doktornő cukorbeteg vagyok és fogyni szeretnék de nem nagyon tudok mostanában nem is eszek sokat és el lehet e hagy ni az inzulint mivel reggel 46 egységet délben 12 este meg 36 adagolok de már nem bírom és a csontok is fájnak a lábamba menni alig birok ötször meg kell állni pihenni kérem válaszát köszönöm !

2015-05-27 21:24:17

Kedves Kérdező!

 

Azt, hogy elhagyhatja-e az inzulint nem az én posztom megválaszolni, hanem a kezelőorvosáé. Általában ilyen dózisú inzulin adása akkor válik szükségessé, ha a hasnyálmirigy inzulitermelése már elégtelen ahhoz, hogy a vérben keringő glukózt a megfelelő szintre csökkentse egy étkezés után. Az inzulin adagolása hajlamosít hízásra. Testsúlya karban tartható rendszeres testmozgással( gyógytorna, ha ízületi problémái is vannak), illetve érdemes kitapasztalnia és kis tudományos utánajárással( milyen étel mennyi szénhidrátot tartalmaz)igazítania étrendjéhez az inzulin adagolását( ehhez érdemes konzultálnia más inzulint használó cukorbetegekkel, dietetikussal illetve kezelőorvosával is, és megosztani tapasztalatait). Mindenképpen javasolnám króm tartalmú készítmény szedését, ez segíti optimalizálni a várcukorszintet, és segítheti a fogyásban is. Étrendjében a megszokott diétán kívül kerülje a tejtermékeket, mivel a tej ronthatja az sejtek inzulinra való érzékenységét, és lehetőleg nullkalóriás édesítőszert használjon ételeibe( xylit, eritrit-már vényre is felírathatóak és kaphatók gyógyszertárban; stevia)

 

Üdvözlettel

Hozzászólások:


Új hozzászólás írása
Minden mező kitöltése kötelező!

Testtömeg index BMI

Pulzus Számláló



 

Az oldalon történő látogatása során cookie-kat ("sütiket") használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk ADATVÉDELMI NYILATKOZAT.

Elfogadom a cookie szabályzatot az oldalon