Multivitamin

2016-06-20 11:48:44
Jelige: "Fogamzásgátló, pajzsmirigy és Eurovit"
Kedves Orsolya! Egy kicsit összetettebb kérdéssel fordulok Önhöz. Kisgyermek korom óta pajzsmirigy alulműködésem van, melyre egy fél tabletta Euthyrox 50-et szedek be minden reggel. Jelenleg 20 éves vagyok, és 2015 márciusa óta (kb. egy éve) a Symicia fogamzásgátlót is szedem. A pajzsmirigyem évente ellenőrizve van, és nőgyógyászati szűrésen is évente részt veszek. Azonban nemrégen vásároltam Eurovit Multilong multivitamint, és azt olvastam, hogy pajzsmirigybetegség esetén fokozott elővigyázatossággal lehet alkalmazni. A kérdésem az lenne, hogy akkor most lehet szedni a multivitamint vagy sem? A fogamzásgátló hatását csökkenti? Köszönettel: Orsi

2016-07-04 16:23:18

Kedves Orsi!

 

A magasabb jódtartalmú multivitamin készítményeket pajzsmirigybetegség esetén kerülni szokták,  annak szedését beszélje meg kezelőorvosával. A fogamzásgátló hatását nem befolyásolja a vitamin szedése. 

 

Üdvözlettel

Hozzászólások:


Új hozzászólás írása
Minden mező kitöltése kötelező!

Testtömeg index BMI

Pulzus Számláló



 

Az oldalon történő látogatása során cookie-kat ("sütiket") használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk ADATVÉDELMI NYILATKOZAT.

Elfogadom a cookie szabályzatot az oldalon