A MILGAMMA nevü gyógyszer hatása

2016-10-21 15:41:02
Jelige: "papuska"
2007-ben telekobalt sugárkezelést kaptam mert a bal hangszálamon találtak valamit. 2012-ben egy propafenon nevü gyógyszert szedtem-. 2014március hó elején teljes mértkben elveszett az íz és illat érzetem. Kérdésem: a milgamma nevü szabadforgalmazású szer segitene rajtam ??

2016-11-11 17:16:33

Kedves KÉrdező!

 

Sajnos nagyon gyakori, hogy sugárkezelés után elveszik a szag- és ízérzés. A Milgamma B-vitaminokat tartalmaz nagy dózisban, ez segítheti az idegek regenerációját, de sajnos biztosat nem ígérhetek a javulással kapcsolatban, a javulás attól függ, hogy a kezelés során az íz- és szag-érző idegsejtek mennyire károsodtak. A reményt azért ne adja fel, ezek az érzékek idővel visszatérhetnek, de ez egyéni változatosságot mutat( egyeseknél hónapok, másoknál akár évek is eltelhetnek)

 

Üdvözlettel

Hozzászólások:


Új hozzászólás írása
Minden mező kitöltése kötelező!

Testtömeg index BMI

Pulzus Számláló



 

Az oldalon történő látogatása során cookie-kat ("sütiket") használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk ADATVÉDELMI NYILATKOZAT.

Elfogadom a cookie szabályzatot az oldalon