Mellékhatás

2016-11-16 15:38:58
Jelige: "Potméter"
Kedves Orsolya! Több mint négy éve szabálytalan ritmussal élek (egyébként 50 éve azaz már születésem óta szívbeteg vagyok; ASD-VSD) és azóta szedem az alábbi gyógyszereket: Nebivolol-Teva 5mg-os, Digoxin 250mikrogramm, Marfarin 5mg-os és 3mg-os felváltva, Furon 40mg-os. A kérdésem a következő: ezen gyógyszerek mellékhatásaként kialakulhat-e az a bizonyos ffi betegség, azaz merevedési zavar? A Nebivololnál megtalálható - igaz ritka esetben - a mellékhatások közt. Válaszát előre is köszönöm! Üdvözletem!

2016-11-30 19:11:30

Kedves Kérdező!

 

Sajnos a legtöbb vérnyomáscsökkentő készítmény szedése esetén előfordul merevedési zavar( bár ezt sokan nem hangoztatják), annak fiziológiás hatásából adódóan. Problémájával keressen fel egy szakorvost( urológus, andrológus), aki minden bizonnyal segíteni tud problémájának orvoslásában. 

 

Üdvözlettel

Hozzászólások:


Új hozzászólás írása
Minden mező kitöltése kötelező!

Testtömeg index BMI

Pulzus Számláló



 

Az oldalon történő látogatása során cookie-kat ("sütiket") használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk ADATVÉDELMI NYILATKOZAT.

Elfogadom a cookie szabályzatot az oldalon