hajhullás

2016-11-28 19:25:21
Jelige: "zitus"
Tisztelt Dr-nő. Gyermekem 21 éves és hosszú haja van. Észrevettük, hogy nagyon elkezdett hullani a haja. Elkezdte szedni a Forcapil kapszulát, melyet két hónapja szed. Javulás semmi, ugyan úgy hullik a haja. Megfordult bennem, hogy egy hajvizsgálat, vagy egy bőrgyógyász szakemberhez kéne fordulni. Esetleg egy hormonszint vizsgálat is szóba jöhetne. Szeretném a tanácsát kérni, hová menjünk, kihez forduljunk. Válaszát várva Tisztelettel Torma Tiborné

2016-12-17 10:56:33

Kedves Hölgyem!

 

Valóban, ha 2-3 hónap hajhullás elleni készítmény szedése nem járna eredménnyel, akkor érdemes szakorvoshoz fordulni. Bőrgyógyászt és endokrinológust javasolnék, sok esetben lehet hormonális háttere egy hajhullásnak. Érdemes legelső körben a háziorvossal egy vérképet készíttetni, ebből sok minden kiderül, könnyebb szakembert keresni. 

 

Üdvözlettel

Hozzászólások:


Új hozzászólás írása
Minden mező kitöltése kötelező!

Testtömeg index BMI

Pulzus Számláló



 

Az oldalon történő látogatása során cookie-kat ("sütiket") használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk ADATVÉDELMI NYILATKOZAT.

Elfogadom a cookie szabályzatot az oldalon