hányás

2016-12-15 11:51:06
Jelige: "hányás"
Tisztelt Orsolya! Hétfőn volt egy műtétem, de azt mondták, hogy ugyanúgy szedhetem a fogamzásgátlót, ahogy szoktam. Délután 3kor bevettem, este 8kor viszont hánytam. Most pedig a menzesznél gyengébb, de nem csak pecsételő vérzés jelentkezett. Ha előtte előző nap voltam a párommal, ugye nem lehet gond? Válaszát köszönöm

2016-12-23 17:29:56

Kedves KÉrdező!

 

Elméletileg 5 óra alatt fel kellett szívódnia a fogamzásgátló tablettának, így a hányás annak hatását nem befolyásolhatta. Inkább azt tartom valószínűnek, hogy a műtét alatt kapott valamelyik készítmény volt hatással a fogamzásgátló tabletta vérszintjére, és ez miatt jelentkezett a vérzés. Érdemes csinálnia egy terhességi tesztet a biztonság kedvéért, illetve egy hétig kiegészítő védekezési módszert alkalmaznia. Ezek mellett véleményem szerint a teherbeesés kockázata minimálisra tehető. 

 

Üdvözlettel

Hozzászólások:


Új hozzászólás írása
Minden mező kitöltése kötelező!

Testtömeg index BMI

Pulzus Számláló



 

Az oldalon történő látogatása során cookie-kat ("sütiket") használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk ADATVÉDELMI NYILATKOZAT.

Elfogadom a cookie szabályzatot az oldalon