Kérdezze gyógyszerészét!
Minden mező kitöltése kötelező!
Gyomor- és bélrendszeri betegségek

Gyomor- és bélrendszeri betegségek

fertőzéses hasmenés
2016-06-09 00:32:28
Jelige: "Tamás"
Tisztelt Doktornő! Nyáron Tunéziába szeretnénk utazni, de sok embertől azt hallottuk, hogy könnyen elkaphatunk azon a környéken fertőzés vagy romlott étel okozta hasmenést! Valaki azt mondja, hogy ilyenkor nem szabad hasfogó széntablettát szedni, mert az gátolja a fertőzés gyors távozását, így probiotikumot javasol, de például a Cralex nevű széntablettánál azt írják, hogy alkalmas fertőzéses eredetű hasmenés kezelésére. Ön melyiket javasolja fertőzéses hasmenésre? Probiotikumot vagy széntablettát? Nagyon köszönöm a válaszát!
Válasz
IBS?
2016-03-18 20:19:40
Jelige: "Aggodalom :-("
Tisztelt gyóygszerésznő! 28éves nő vagyok,8 hónapos baba anyukája.olyan problémám lenne,hogy van olyan nap amikot esti étkezés utánbkb 1 órával görcsölés fog el és mennem kell a wcre. Nem tudom,hogy ez lehet e IBS?! Vagy csak probiotikumra lenne e szükségem.melyiket tudná nekem ajánlani?? Nagyon aggódom.válaszát elôre is köszönöm.szép napot! Üdvözlettel Bea
Válasz
emésztés
2016-01-29 04:40:24
Jelige: "rebeka"
Gyomorszáji fájdalmaim vannak állando teltség érzet kiséri mit tegyek?
Válasz
reflux
2016-01-02 15:56:36
Jelige: "Gyógyszer mikor"
Tisztelt Doktornő! Fél éve vannak reflux -problémáim, gyomortükrözésre még nem kellett mennem de tervemben van, orvosom jelenleg Apo Famotidint (20 mg) írt nekem.Sokáig nem szedtem semmit, mert nem akartam gyógyszerrel megoldani, de dec 23tól rászántam magam.Jelenleg esténként veszem be a gyógyszert, de a déli étkezésnél már nem mindig jó a dolog, folyton figyelgetnem kell kibírom-e estig, stb.Nekem a reggeli órákban nem szokott panasz lenni csak a délinél(nem mindig) illetve este.Az lenne a lényegi kérdésem hogy áttérhetek-e az ebédkori(14 óra kb) bevételre, kitart-e nekem ez estig, illetve éjjelre.Tudom, hogy napi kettőt is be lehetne venni de nem szeretném terhelni fölöslegesen a szervezetem,ezért szeretnék csak napi egy szemet amíg ez megfelelő.Lehetséges-e hogy ez a gyógyszer megoldaná a ebédkori, illetve esti savas problámát? Természetesen amíg meg nem csináltatom a tükrözést, Köszönöm válaszát M. Ildikó 37 éves
Válasz
lilafoltos nyelv
2016-01-01 20:36:34
Jelige: "milehet?"
lila foltok jelentek meg a nyelvemen voltam klinikán vele nem tudták milehet , volt aki azt mondta mivel néhol psoriázisos vagyok lehet az lett a nyelvemen, volt aki azt mondta gégész hogy szerinte bélrendszeri lehet epe vagy mitöl?
Válasz
ferritin
2015-12-22 22:40:02
Jelige: "bogi"
Kedves Doktornő! Ön szerint a ferritin szint alacsony értéke (1 hónapja nekem 5 volt és 10 az alsó határ),Transzferrin 3,3 volt a normál tartományban. Jelezhet a vashiányom mellett bélbetegséget? Vas 4,1.Hmg 109.Köszönöm mielőbb válaszát: Kriszti
Válasz
Magnézium
2015-12-17 12:20:26
Jelige: "."
Kedves Gyógyszerésznő! Magnéziumot szeretnék szedni, de úgy tudom, a legnagyobb hatóanyag tartalmú szerek a granulátumok, amit érzékeny gyomorral nem merek szedni. Kérdésem : tablettás formában szedve nem árt a gyomromnak, ugye? A Béres MgB6-ra gondolok első sorban. Köszönettel, Anna
Válasz
Gyomorgyulladás
2015-09-12 20:15:08
Jelige: "c vitamin"
Tisztelt Gyógyszerésznő! Tükrözés kimutatta, hogy a gyomorsav felmarta a gyomromat, amire Emozul 20 mg gyógyszert szedek.Kérdésem az lenne, hogy a jövőben milyen formában szedhetek c-vitamint, mert úgy tudom, érzékeny gyomorra ártalmas lehet, illetve ha szükséges, milyen fájdalomcsillapítót ajánl , és még egy dolog : minimális adagban ihatok-e kávét a 3 hónapos gyógyszerszedés után? Köszönöm válaszát! A.
Válasz
gyomor.
2015-07-31 13:47:46
Jelige: "gyomorsav."
Tisztelt Gyógyszerész Asszony. A következő próblémával fordulok önhőz. Reflux beteg vagyok 2006-óta. Számos különböző gyógyszert próbáltam ki de egyik sem vált be igazán. Gyomotükrözésem is volt már egy párszor hál isten nagy bajt nem találtak. Reflux oesophagitis írtak le kisebb nagyobb Erosiókal. Habos secretum. Muszály erre PPI-T szednem nem lenne elegendő a H2-receptor blokkoló? A quamatel nem jött be. Eelinte kaptam 2x300 mg Ulceran tabletát,de erősebbet írt ki. Most jelenleg Pantoprazol-Teva 40 mg tabletát szedek de úgy érzem,hogy nem javul. Tüneteim: Időnként gyomorgégés,gyomorfájás,hányinger és mellkasi nyomó fájdalom, rekedtség. Kardiológus látott negítav minden ő azt mondta,hogy reflux okozza a tüneteket. Megszeretném kérdezni,hogy a töbi PPI-készítményekről mi a véleménye tapasztalata.A rabeprazol is szedtem régebben de az gyomortelítettséget és szelentést okozott. Melyik hatóanyag okoz kisebb vagy egyentalán nem okozz mellékhatásokat? Melyiket próbáljam ki és milyen adagolásban? Még egy kérésem lenne Atorva-Teva 20 mg tabletta okoz izomgyengességet és izomgörcsött,levertséget,fáradékonyságott? Köszönöm szépen a válszát és megértését !
Válasz
nöi jellegű
2015-06-14 22:13:11
Jelige: "egy kedves vásárlójuk"
Henrietta vagyok,a hasamjobb fölső részében olyan érzésem van,mintha mozogna bennem valami, belső élősködőkre gondolok(giliszta)egyébként miből lehet észre venni,mik a tünetei,ha valakiben belső élősködők vannak.
Válasz
<< < 1 2 3 4 > >>

Bejelentkezés Gyógyszerészeknek

Testtömeg index BMI

Pulzus Számláló



 

Az oldalon történő látogatása során cookie-kat ("sütiket") használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk ADATVÉDELMI NYILATKOZAT.

Elfogadom a cookie szabályzatot az oldalon