Kérdezze gyógyszerészét!
Minden mező kitöltése kötelező!
Pszichológia, Idegrendszer

Pszichológia, Idegrendszer

fogamzásgátló, pánikbetegség
2015-01-26 09:54:22
Jelige: "tanács"
Tisztelt Dr. Molnár Orsolya! 26 éves vagyok, 10 éve pánikbeteg. 17 éves korom óta Rexetint szedek (20mg-ot), előtte egy évvel petefészekcyszták miatt a Yadine fogamzásgátló tablettát javasolták, szedtem is évekig, ha el akartam hagyni, újra kiújultak a cyszták. Felmerült, hogy a pánikbetegség a fogamzásgátló szedésének következménye. Ön szerint van erre esély? Jelenleg Milligest nevű tablettát szedek, az orvosom javaslatára, mivel azt mondta, hogy a háromfázisú fogamzásgátlóval megelőzhető a pánikbetegség újbóli kialakulása. A kérdésem az lenne, hogy Ön szerint van-e összefüggés a pánik és a fogamzásgátló között? Nem tudom, mit tehetnék, mivel ördögi körnek tűnik ez így. Azt javasolták, hogy addig szedjek fogamzásgátlót, amíg babát nem szeretnék, különben visszajön a cyszta. De jelenleg nem vagyok olyan élethelyzetben, hogy a gyermekvállalás szóba kerülhetne. Mit javasol? Köszönöm a válaszát!
Válasz
érdeklődés
2015-01-18 08:36:40
Jelige: "üdv"
Tisztelt Hölgyem!A pajzsmirigy T3,T4 értékem rendben van,viszont a TSH értékem fél év alatt 2,56-ról 0,18-ra csökkent tehát több mint 90%-al.Ezt mi okozhatja?Elküldtek pajzsmirigy ultrahangra,ahol találtak valamiket.Azt írták a papírra hogy Struma Nodosa.Ez okozhat időszakos hormontúlműködést?És ezzel együtt okozhatja a pánikroham szerű tüneteket?(szapora légzés néha,idegesség,feszültség,fogyás,fokozottabb verejtékezés)??
Válasz
érdeklődés
2014-12-27 13:48:29
Jelige: "Pajzsmirígy"
Még egy kérdésem lenne ez a 0,19-es HTSH értéknek lehet köze az adrenalin rendszeremhez?És a pajzsmirígynek lehet köze ezekhez a hormonoknak a viselkedéséhez(adrenalin,dopamin,kortizol?)
Válasz
érdeklődés
2014-12-27 13:45:00
Jelige: "HTSH"
Tisztelt Hölgyem.Az SSRI-vel kapcsolatban voltak már kérdéseim.Egy hete laborvizsgálatra küldtek,és pajzsmirigyem értéke tehát a HTSH érték nagyon alacsony 0,19 lett.Ez alulműködés vagy túlműködés jele lehet?Okozhatta ez a pnikrihamos tüneteket?ha megfelelő kezeléssel a pajzsmirígyem értékét helyre rakják,elképzelhető hogy a kellemetlen tünetek is eltünnek?Lehet hogy ez esetben SSRI-t nem is kellett volna szednem ha a kezdetekben kiderül hogy pajzsmirígy probléma áll a háttérben,nem pedig pánikbetegség?Tisztelettel András
Válasz
SSRI
2014-12-22 09:10:04
Jelige: "érd"
Tisztelt Hölgyem!A fejfájás csak alkalmi (munkakörülményből adódó)probléma volt,nem jellemző rám,szinte érthetetlen miért írtak rá antidepresszánst.Kb 4 hete hagytam el a Dalsant (fokozatosan) néha zsibbadást érzek a végtagjaimban,izomfeszülést,enyhe görcsöt a combban,a hiperventillációs rohamok ritkultak(most pl 6 napja csak az érzés mocorgott bennem,de Frontint nem igényelt) előtte napi 2-3 kemény szapora légzéses roham.Ezt okozhatta a Dalsan szedése?Illetve a jelenlegi fogalmazzunk úgy tüneteimet az elhagyási tünetekhez lehet sorolni?A légzésem mennyi idő kb míg helyre áll a régi megszokotthoz?Azért kérdem pont a légzési dolgot,met csak az az ami zavar,de az nagyon.Válaszát előlre is megköszönöm,tiszteletem.András
Válasz
érdeklődés
2014-12-21 16:19:23
Jelige: "Citapram"
Tisztelt Hölgyem.A Citapram szedése okozhat olyan megvonási,elhagyási tüneteket,mint izomfeszülés,izomgörcs,ingerlékenység?Ha igen akkor elhagyás után mennyi ideig lehetnek elvonási tünetek? hónapig szedtem 20 mg-ot.Várom válaszát!Tisztelettel András
Válasz
SSRI
2014-12-16 12:50:15
Jelige: "hormonok"
Tisztelt Hölgyem! SSRI készítmény okozott nállam hiperventillációs zavarokat(indokolatlan szedés,téves diagnózis következtében)Összesen 7 hónapig szedtem megszakításokkal 20 mg-ot Dalsanból.Mennyi idő míg kitisztul a szer a szervezetemből,és az agy vissza áll a normális hormon egyensúlyba?Képes az agy regenerálódni és emlékezni hogy milyen volt a normális hormon szint amikor minden jól működött?Egyébként fejfájásra írták fel,amit klíma okozott nem pedig szorongás vagy egyéb.Tisztelettel várnám válaszát
Válasz
Brandenburg Neuro
2014-12-12 13:35:16
Jelige: "Neuro"
Tisztelt Hölgyem! Pánik betegségre, depresszióra szedek 0,5 mg Sanax Sr és 20 mg Rexetin készítményt. Kérdésem az lenne, hogy mit gondol a Brandenburg Neuro termékről, tényleg hatásos lehet? Ezek mellett a gyógyszerek mellett szedhető e, illetve lehetne e tovább szednem az Eurovit Multilong terméket, vagy a két vitamin már sok együtt? Válaszát előre is köszönöm.
Válasz
ízn és illat(szag) érzet elvesztése.
2014-10-03 15:35:48
Jelige: "minden ízetlen"
2007-ben hangszalag rák miatt telekobalt sugárzáson estem át, 2014 márciusában el-tünt az iz és illat érzetem. LEHET EZ ELLEN VALAMIT TENNI ? Mármint hogyvissza- térjen.
Válasz
Vissza szerezhető-e az elveszett iz és illat érzék ?
2014-07-02 18:19:33
Jelige: "nemérzem az izeket"
7 évvel a telekobalt sugárkezelés után (2007) elveszett az iz és illat érzésem. visszatérhet-e ez még (72 éves vagyok)vagy ne is álmodozzak róla.
Válasz
<< < 1 2 3 4 > >>

Testtömeg index BMI

Pulzus Számláló



 

Az oldalon történő látogatása során cookie-kat ("sütiket") használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk ADATVÉDELMI NYILATKOZAT.

Elfogadom a cookie szabályzatot az oldalon