Kérdezze gyógyszerészét!
Minden mező kitöltése kötelező!
Szív-érrendszeri és keringési betegségek

Szív-érrendszeri és keringési betegségek

Eliquis
2017-03-13 10:13:25
Jelige: "Eliquis"
Tisztelt Doktornő! Szeretném megkérdezni, hogy az Eliquis 5mg mellett szükség esetén milyen fájdalomcsillapító gyógyszert lehet bevenni (pl. Rubophen vagy Algpyrin mehet -e), illetve milyen antibiotikum (pl. Augmentin)? Köszönöm válaszát! Krisztina
Válasz
Véna tágulat
2017-02-06 06:42:35
Jelige: "Jani69"
Tisztelt cim! Érdeklődnék,hogy a vadgesztenye kapszula, szedhető e az alábbi gyógyszerekkel együtt? Lokren..coverex..Nootropil..Atoris..Meforál..Helex..Valexin...Mirzaten..Esomeprazol Dandoz? Köszönöm!
Válasz
embolia
2016-12-26 10:59:25
Jelige: "pradaxa"
Tisztelt Dr. Nő! Szeretném a tanácsát kérni gyógyszer adagolással kapcsolatban. 1 éve 2 oldali tüdőemboliám volt , hematológián megállapították leiden mutáció heterozigota. vérnyomásom rendben. Jelenleg 2x150mg pradaxát szedek. Kérdésem elegendő lenne-e napi 1x150mg ? Vagy esetleg áttérni aszpirin protect 100mg? Előre is köszönöm válaszát.
Válasz
szív és érrendszer
2016-12-09 17:51:53
Jelige: "egészség"
Tisztelt Dr Nő! Szeretném a tanácsát kérni,hogy a nagymamám szív beteg és syncumáros. Szerettünk volna venni a szívére omega 3 1000mg tablettát de nem tudták meg mondani hogy szedheti-e synkumáros? Az ereivel is gond van és szerettünk volna venni Élet Kristály és szeretném megkérdezni hogy szedheti ezt synkumáros? Tisztelettel: Dusa Tünde
Válasz
Visszér
2016-11-24 12:32:55
Jelige: "jelige:ÁGNES"
Tisztelt Doktornő!Xarelto 2x20 mg gyógyszer mellet milyen visszérvédő készítmény szedhető? Köszönettel :Ágnes
Válasz
ritmuszavar
2016-11-10 07:06:58
Jelige: "Judit1961"
Üdvözletem! Napok óta 140/100 a vérnyomásom,főleg a ritmuszavart érzem..Lokren,Perindopril/Indapamid 4/1,25 és L-Thyroxin,Bilibil Intense tablettákat szedek - utóbbit fülzúgás miatt - ...Most a háziorvos váltotta a Lokrent Nebibetára...Szedhetők-e ezek így együtt és hatásos lesz -e a ritmuszavarra...? Azt mondta még,ha ennek ellenére ritmuszavarom lenne,akkor szopogassak el egy 50 mg-os Betalocot....Nem sok ez így együtt? Már tehetetlen vagyok és a kardiológushoz kb. 3 hónap a várakozási idő! Köszönöm a válaszát!
Válasz
pitvarfibrilláció
2016-11-02 05:41:40
Jelige: "Katalin"
Tisztelt Doktornő! Szeretném megtudni,hogy mennyibe kerül a Pradaxa 150mg _os tabletta. Üdvözlettel :Halász Katalin
Válasz
mitralis prolapsus
2016-09-30 13:00:44
Jelige: "sziv "
Kedves Orsolya! Enyhe mitralis prolapsust állapítottak meg nálam, amely kezelést nem igényel. Endometriózis miatt progeszteron hormont (Visanne)kell szednem, ami miatt nem menstruálok. Azt szeretném megkérdezni, hogy mit ajánlana a szívbillentyű kötőszövetének erősítésére? Ez a "betegség súlyosbodhat" meg lehet belőle gyógyulni? Megfázás esetén a köptetőket nem igazán tolerálom, akkor kicsit szaporábba szívverésem. A lándzsát útifűről mi a véleménye? Sportolásnak a szobabiciklizés megfelelne? Futni nem igazán birok. Előre is köszönöm segítségét! Üdvözlettel: Bettina
Válasz
gyógyszerek hatása
2016-09-05 17:28:37
Jelige: "ikrek"
Reggel és este egy-egy szem Panangint szedek, de 3 hete reggel és este fél mokkáskanál magnézium citrát port is. Egyiket nem kellene-e elhagyni, vagy a magnézium nem sok így együtt? A magnéziummal együtt 1 króm, egy D vitamin, egy B komplex tablettát, és fél mokkáskanál C vitamin port is szedek. Mellette gyógyszereket, Magas, ingadozó vérnyomásom van. Válaszát előre is megköszönve. Üdvözlettel. Tóthné
Válasz
Visszér vagy érszűkület
2016-07-21 15:08:05
Jelige: "Héjjus"
Tisztelt Doktornő! Nekem már régebb óta fájnak ez erek a lábamban.Korábban csak a vastagabb erek fájtak a combomban, de nincsenek kidudorodva. Ma már az lábszáraimban is fájnak és mind két lábamon a combomon és a lábszáramon is és egyre több kékes-lilás hajszálér jelenik meg, amik elég sokat fájnak.Szedtem rá már Detralexet, Venotecet, kenegetem visszérre való krémekkel is, de egyre jobban fájnak és egyre több hajszálér jelenik meg. Már arra is gondolok, hogy talán nem is visszeresek a lábaim, hanem érszűkületesek, ugyanis mindkét lábszáramon a boka felett piros-barnás apó pöttyös a bőr. Ha esetleg ez még is érszűkület, akkor talán eddig se csináltam jót, hogy viiszeres gyógyszereket, meg kenőcsöket használtam? Várom mi elöbbi szíves válaszát.
Válasz
<< < 1 2 3 4 > >>

Bejelentkezés Gyógyszerészeknek

Testtömeg index BMI

Pulzus Számláló



 

Az oldalon történő látogatása során cookie-kat ("sütiket") használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk ADATVÉDELMI NYILATKOZAT.

Elfogadom a cookie szabályzatot az oldalon